ZAGRAJMY W MATEMATYKĘ!
„Twórczy nauczyciel wykształci twórcze dzieci, a nauczyciel mało twórczy raczej zniechęci uczniów do niekonwencjonalnego myślenia”
(Nęcka, „Psychologia twórczości”, 2005)
Gry matematyczne to najlepsza forma ćwiczeń z matematyki, która pozwoli opanować dane zagadnienie do perfekcji. Gry dydaktyczne są ważną metodą nauczania, którą zalicza się do metod aktywizujących. Zastosowanie gier dydaktycznych daje zarówno uczniowi, jak i nauczycielowi więcej możliwości odpowiedniego stawiania zadania. Pozwala na kontrolę przebiegu jego rozwiązywania oraz ułatwia sprawdzenie poprawności rozwiązania. Każdy z uczniów ma szansę pracować w swoim tempie, a dzięki współpracy w grupie łatwiej przychodzi mu pokonywać trudności zadania.
W drugiej edycji szkolnego konkursu „Zagrajmy w matematykę” spośród wszystkich uczestników udało wyłonić się trzech zwycięzców
- Jakub Ściuk klasa 7a miejsce I
- Malwina Nowak klasa 6c miejsce II
- Maja Pikor klasa 6b miejsce III
oraz trzy osoby, które otrzymały wyróżnienia za swoje gry:
- Amelia Jabłońska klasa 6b
- Ksawery Melsztyński klasa 4a
- Aleksandra Zimniak klasa 6b
Wszystkim uczestnikom serdecznie gratulujemy i życzymy kolejnych sukcesów.
Koordynatorzy konkursy
mgr Aneta Pikor
mgr Barbara Pasowicz