eLegitymacje
Do 12 lipca 2024 r. szkoły mogły wydawać uczniom legitymacje tzw. „papierowe”.
Od 13 lipca szkoła nie może wydać takiej legitymacji.
eLegitymacja czyli plastikowa legitymacja szkolna to efekt rozporządzenia Ministerstwa Edukacji Narodowej z dnia 7 czerwca 2023 r. Rozporządzenie to wprowadza obowiązek wydania legitymacji szkolnej w formie karty plastikowej tzw. „e-Legitymacji”
e-Legitymacja zawiera takie same dane jak legitymacja papierowa. Dotychczasowe pieczątki zostały zastąpione naklejkami / hologramami.
W związku z powyższym legitymacje w tej formie wydawane będą w naszej szkole:
- uczniom klasy pierwszej / uczniom rozpoczynającym naukę w szkole
- uczniom, którzy nie wyrabiali dotychczas legitymacji
- uczniom, którym skończyły się miejsca na pieczątki w papierowych legitymacjach
- jako duplikat zgubionej/zniszczonej legitymacji papierowej lub eLegitymacji – po wcześniejszym dokonaniu ustawowej opłaty w wysokości 9zł na konto szkoły
Pozostali uczniowie mogą korzystać z legitymacji „papierowych”.