„Zagrajmy w matematykę” – łamigłówki mądrej główki.
W świat tytułowej innowacji w jesiennym nastroju wyruszyły klasy 2c, 3b i 3d. Uczniowie mogli już zagrać w: „Matematyczne bingo”, „PUS – y”, „Złap muchę”, czy „Kto ma więcej?” oraz „Ile brakuje do…? ”. Chętnie angażują się w kolejne wyzwania matematyczno – logiczne. Ponadto ćwiczą umiejętność współpracy ze sobą, zyskują wiarę we własne siły, a także wspierają się jako zespół w napotykanych trudnościach i uczą się zasad zdrowej rywalizacji. Nowatorstwo matematycznych wyzwań okazuje się być niezwykle atrakcyjne dla uczniów jak i samych nauczycieli. Kreatywność w działaniu uwalnia wiele pozytywnej energii, która przenosi się na efektywność podjętych zadań.
Na szczęście to nie koniec, a ledwie początek tej matematycznej przygody, gdyż czekają nas kolejne gry, zabawy, które poszerzą horyzonty świata matematyki. J